Często zdawane pytania
+ Jak mogę umówić się na wizytę?
W celu rezerwacji terminu prosimy o kontakt telefoniczny z rejestracją Centrum Liftmed, tel. (32) 440 88 99, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 21.00 lub o przesłanie formularza "wizyty online" z tej strony. Jeżeli numer jest zajęty, proszę się nie martwić - oddzwonimy.
+ Czy otrzymam przypomnienie mailowe lub SMS o wizycie?
Tak. SMS-y i maile przypominające wysyłamy w dniu poprzedzającym termin wizyty. W przypadku rezygnacji z terminu prosimy o kontakt telefoniczny z rejestracją.
+ Jak długo czeka się na zabieg?
Czas oczekiwania na zabieg/wizytę jest uzależniony od danego lekarza –specjalisty. Średnio jest to okres około tygodnia. Czasy oczekiwania mogą ulec zmianie.
+ Jak mogę zapłacić za usługi?
Akceptujemy następujące formy płatności: Gotówka, przelew, karta. Opłatę należy uiścić najpóźniej w dniu zabiegu,konsultacji. W przypadku płatności przelewem, prosimy o dostarczenie potwierdzenia wykonania transakcji. Można również skorzystać z systemu ratalnego MediRaty.
+ Czas rozpoczęcia wizyty
Nasze rejestratorki podają Państwu orientacyjne czasy konsultacji. W przypadku znacznego opóźnienia poinformujemy Państwa telefonicznie o godzinie rozpoczęcia konsultacji.
Znajdź nas Cegielniana 14, Rybnik